mandag den 31. maj 2010

Hård weekend - sygt barn hjemme idag

Antons anfaldsperiode fortsætter...så der nu har været 5 anfald de sidste 2 uger. Sidst 2 her i weekenden- oven i arbejdsweekend med aftenvagter. Et lørdag formiddag og et igen søndag. Søndag kom han ikke selv ud af det, og måtte have stesolid, så det nåede nok at vare ca 15 min. Han får hele 10 mg stesolid pr gang, så han er fuldstændig bloppet ud nu. Han bevægelser er idag stadig langsomme og ukoordinerede, han har udprægede sovekammerøjne, spiser meget lidt, har større latenstid end normalt og svært ved andet end en-stavelses kommunikation. Så har barnets første sygedag. Tvivler lige nu på at han bliver klar til imorgen - men der har jeg heldigvis fri i forvejen. Ellers har jeg nok hørt sagsbehandlerens telefonsvarer de første 10 gange, da jeg vil forsøge at tale med hende om en løsning med tabt arbejdsfortjeneste disse dage. Dette er godt nok kun 3. gang jeg har barnets 1. sygedag....trods 2 børn på henholdsvis 4 og 7 år. Har oftest byttet mig ud af det..til aftenvagter. Men Det er bare ikke almindelige betingelser for barn syg, når der kun er Anders og mig der klare at passe ham en sådan dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar