mandag den 31. maj 2010

Hvad skal jeg gøre med disse smukke kvinder

Har da vi flyttede ind i huset her for 3 år siden købt disse billeder - fordelt i 3 billedrammer. De skønneste kvinder - en for hver måned. Jeg kommer til at tænke i retningen af art noveau - og når jeg googler det minder det lidt om stemningen i Alphonse Muchas billeder. Og med detaljer med symboler for måneden eller stjernetegn på kjolerne. Mit problem er at deres plads på væggen er givet væk- men skal jeg splitte dem op i 12 små billeder og sætte dem over en "hvælving" ind til stuen. Skal jeg skille mig af med nogle af dem og bare beholde, hvad der svarer til familiens fødselsdage?....men syntes næsten det er skammeligt at dele dem op. Nogle ideer? Men de bør heller ikke stå inde i skabet. Syntes næsten I skulle kunne nyde synet af dem...så har taget billede af dem enkeltvis- beklager at de ikke ligger kronologisk.





2 kommentarer:

  1. Måske du kunne scanne dem ind og laver transfertryk med dem - de er jo helt bedårende :)

    Klem

    SvarSlet
  2. De er så flotte, og du har ret i, at de leder tanken hen på Art Noveaux. Nu ved jeg jo ikke, hvor store billederne er, men alle på en gang, ville jeg synes krævede et ret stort rum. Jeg tror simpelthen,at når nu det er årstiderne, at jeg ville nøjes med at hænge 1-3 op ad gangen, der så selvfølgelig passer til de(n) pågældende måned(er).

    SvarSlet