tirsdag den 11. maj 2010

Min første syede taske



Juhu...ved godt at det er en enkelt model...men jeg har stort set ikke rørt en symaskine andet end sporadisk siden mit symaskine-kørekort i folkeskolen, før igen for 1½ måned siden til nogle filtugler og et tylskørt. Men det lykkedes stort set at sy en lille taske....stroppen skulle dog selvfølgelig have vendt med blonden ud....men ikke grimt nok til at sprætte op. Skal dog nu jeg har øvet mig, sy en noget større model. Jeg er nemlig typen med en masse i min taske...lige nu fx. pung, kalender, nøgle til omklædningsskab på arbejde, 2 bind, en hårklemme, 1 sammenklappelig børste, en gobac spray, lommeletter (man er vel småbarns mor), lipcloss, min astmaspray, nogle bytte-vagt-sedler fra kolleger - har nemlig af og til behov for små reserve-hjerner i form af papirlap-system) en af Antons strømper (spørg mig ikke hvorfor den ikke er kommet op...han har en tendens til at trække dem af, når han ikke har skinner og fodtøj på) og Antons stesolid i tilfælde af et epileptisk anfald og sidste et indkøb forleden indkøbte elastik-reparationssæt til min Kai Bojesen abe - som lige nu er rimelig amputeret. Der kan på en god dag nemt være mere :-)

1 kommentar: