onsdag den 19. maj 2010

Øv

Anton havde et anfald i morges. Havde et par abcenser igår til ridning, så var egentlig obs på at der evt var noget på vej. Hørte ham så i alarmen 6.30, hvor han lå og krampede. Han fortsatte heldigvis kun ca 1 minut efter at jeg var kommet ind til ham, så det var ikke nødvendig med stesolid. Men der er dømt hjemmedag, da det plejer at koste godt med kræfter...og han havde brug for at sove bagefter. Nu er han heldigvis frisk og har lige spist godt med morgenmad, og sidder og ser Postmand Per. Vi skal bare lige forbi skolen mellem 12 og 13, da han har en bandagistaftale her. Syntes tiden smuldrer disse dage, mens jeg havde en masse fridage til at komme i haven. Gustav hjemme mandag, kort dag tirsdag da Anton har ridefys her og ekstraordinært bestyrelsesmøde om aftenen, idag er Anton hjemme, imorgen er der personalemøde og endnu et skolemøde, og fredag har Anton en aftale på hjælpemiddeldepotet kl 13 til de sidste tilretninger af kørestolen.....faktiske heldig nok alligevel at jeg har en masse fridage i mit rul :-). Må se om jeg ikke kan få strikket lidt, mens jeg er tvangsindlagt til Postmand Per og Byggemand bob.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar