fredag den 25. juni 2010

Handijazz

Jeg har de sidste 4 år været med til at arrangere Handijazz. Det er et arrangement i starten af Riverboat Jazzfestival, som giver mere rum for at kunne komme og deltage som handicappet. Min opgave har været at skaffe sponsorer til arrangementet Det afholdes på Grønnegade hvor der er bo-og levefællesskab for unge handicappede, og det er i et samarbejde med dem og forskellige handicaporganisationer arrangementet er opstået. I 2009 vandt gruppen Silkeborg kommunes handicappris :-). Jeg har dog nu valgt at takke af, da det er kørt godt i gang, og med en økonomi grundet handicapprisen mv. som gør at der er lidt ro for andre at tage over. Det har hver år været Six City Stompers der har spillet for os, og selv om at jeg ikke er den store jazz-tilhænger kan jeg ikke lade være med at blive smittet af rytmen, glæden og stemningen hos disse unge mænd.






En Guitarrist som er meget indlevende og afdæmpet i sin fremtoning.



En lidt spøjs personlighed der vekslede mellem at spille horn og en form for harmonika.





En trompetist med fuld knald på .




En trommmeslager med attityde og vidunderlige grimasser. Hans trommosoler var en sand fornøjelse både i billed og lyd.
Og en forsanger/saxofonist som bare lignede indbegrebet af jazz


Og jeg var så heldig at jeg fik en dejlig buket blomster som tak for de år jeg har været med. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar