mandag den 21. juni 2010

HELDIG

Jeg var lige et hurtig smut på loppen i formiddag - faktisk for at kigge efter en sættekasse, hvilket jeg ikke fandt. Men smuttede lige over og kiggede blandt bøgerne - og fandt disse to dejlige bøger. 10,- kr ialt forlangte manden - og det var ikke engang fordi der manglede mønsterark eller noget. Brugte men i fin stand. Jeg skyndte mig at finde 10 kr i min pung, hvilket faktisk nøjagtig var, hvad jeg havde i kontanter (dankortproblematikken). Så skyndte jeg mig ud. Jeg havde mest af alt lyst til at løbe...om det var den boblende glæde indeni over mit fund eller fordi jeg var sikker på, at jeg ville blive kaldt tilbage, at det bestemt var en fejl. Jeg besindede mig dog, og gik roligt hen til bilen. Det må vist kaldes en heldig mandag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar