lørdag den 5. juni 2010

Holm mølle

Var til brugskunst-marked ved Holm Mølle idag. Og det var det mest idylliske sted med en vidunderlig natur, som bestemt viste sig fra en af sine gode sider i dette fortryllende sommervejr. Tænke sig at jeg kun bor 5-6 km væk herfra og ikke vidste at det lå her. Var dog også på gps derud, og blev narret på afveje ud i skoven, og måtte spørge nogle tyskere i et sommerhus om vej. Følte mighelt som turist i hvad der skulle være mit eget lokalområde :-).
Det var nogle rigtig flotte ting at se på...blive inspireret af og bare nyde, og suveræn is fra okkels, som vi kunne sidde nede ved åen og nyde.


Det der røg med hjem idag var et fint lille blomsterbillede til alrummet, som
svigermor havde set mig kigge på, og valgte at købe til mig. Er det ikke vare en dejlig svigermor jeg har.
Og en sød lille saftevandskande med ko-motiv, som Gustav fik lov at vælge. Den kostede 150,-












2 kommentarer:

  1. Der har du nok været heldig....
    Og hvordan i alverden får du dine billeder til at sidde sådan ind over hinanden på bloggen?

    SvarSlet
  2. Har opgivet at prøve at lave kollager, da jeg ikke har noget ordentligt program på computeren hertil. Men skifter mellem placeringen af billederne - højre, venstre og centreret når jeg uploader billederne. Så kan jeg flytte lidt rundt.

    SvarSlet