onsdag den 2. juni 2010

Tilløb


Nu er drengene afleveret og der er handlet ind, lagt tøj sammen og vasket sengetæppe...så nu tid til en af de nybagte boller med hindbærmarmeladen fra igår og en kop kaffe, mens jeg kigger lidt rundt hos jer herinde....bagefter skal jeg se om jeg kan nå at støvsuge, vaske gulv, grave de sidste 4-5 meter af hækken fri for græs/ukrudt og evt vaske vinduer udenfor inden Anton skal hentes kl 13.30. Han er først ved at være oppe i gear igen efter anfaldene, så ingen sfo idag.kl 17 skal jeg til skolebestyrelsesmøde, og gå en halv time før tid, så jeg kan nå hjem og bytte med Anders så han kan komme til et andet bestyrelsesmøde...en typisk dag hjemme hos os. Godt at det er på en fridag. Så er det bare ud at nyde det gode vejr med drengene, når vi kommer hjem ved 14-tiden....der er snydt lidt med aftensmaden. Har købt færdiglavede fiskefrikadeller, så skal bare lave en råkostsalat og skrabe nogle nye kartofler...godt på skift aftensmad -og masser af eftermiddagsfritid;-)

1 kommentar:

  1. Uh, der er meget, der skal nås. Lidt af det kunne vel ligge til i morgen, ....eller en anden dag:)

    SvarSlet