fredag den 11. juni 2010

Travle men gode dage

Det har været en travl uge. Aftenvagt mandag og tirsdag. Onsdag og torsdag skulle jeg til introduktion i rygambulatoriet, hvor jeg pr 1/9 skal have nogle af mine vagter. Jeg har ikke på noget tidspunkt været ked af de nye tider der venter - som en del af kirurgisk bloks omfordeling, men noget spændt herpå. Blev meget uventet grebet af en stor glæde ved det nye. Foretrækker stadig at være i sengeafdeling...men føler mig faktisk heldig, at jeg får mulighed for at prøve så mange forskellige ting...og så alligevel rimeligt på hjemmebane. Troede måske mig selv lidt for fastgroet efter at have været det samme sted de sidste 8½ år. Følte mig helt opløftet da jeg gik hjem torsdag, hvor vi også sluttede af med 3 timers undervisning i behandling af rygge. Bl.a. at få lov til at lege operatør på modeller af rygsøjler. Må se om begejstringen holder når jeg allerede på onsdag bliver sluppet løs alene en enkelt dag....

Onsdag aften var der strikkeklub, og efter undervisningen torsdag tøse-cafemøde. Idag almindelig dagvagt, som skulle have været efterfulgt af sommerfest i Gustavs børnehave...den er dog udsat en uge grundet vejret, så nu kan jeg endelig slappe lidt af....nok alligevel lidt træt oven på ugen....orkede i hvert tilfælde ikke at argumentere med Gustav, da han havde taget spidermankostumet over sit nattøj, og insisterede på at sove med det på.....så kan vi vel sove trygt i nat med spiderman i huset

Ingen kommentarer:

Send en kommentar