fredag den 23. juli 2010

Alenetid

Var på aftenvagt igår, og på den igen kl 7 til en kort dagvagt idag - med fri allerede kl 13, og det var forrygende vejr uden for...og da jeg tilfældigvis havde strikketøjet med i bilen, satte jeg mig på en sten nede ved søkanten helt for mig selv en times tid og strikkede...men jeg blot lyttede til vandets klukken mod stenene, græshoppernes summen? og lidt vind i sivene...og så mine strikkepinde. Skønt. Helt feriefornemmelse, selv om at jeg skal i aftenvagt i weekenden.....men så er der også 4 ugers ferie. Og så hente Anton i sfo...og sammen ud til farmor og farfar og hente Gustav fra sin 3-dages ferie:-)
Beklager den dårlige billedkvalitet...det ligner faktisk gråvejr trods høj solskin...taget billedet med min mobil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar