mandag den 26. juli 2010

Herlig dag i Djurs Sommerland

Så var det tid til en tur i Djurs Sommerland idag. Jævnfør mit dilemma forleden, så valgte vi at lade Anton få bonusdag hos farmor og farfar.
Gustav havde travl med at planlægge alt det han gerne ville. Og han nåede da også en masse ting....mest med cowboy og indianer tema. Fx løb han rundt på Indianerlegepladsen, og råbte "pas på cowboyderne kommer og stjæler vores land".


Og sidst en meget træt lille indianer på vej hjem i bilen :-)
Det var en helt vildt dejlig dag.








3 kommentarer:

  1. På grund af ferie har jeg jo ikke fulgt med i dine overvejelser, men nu har jeg kigget længere ned i dine indlæg, og det var da det helt rigtige valg, du fik truffet. Alle har fået en dejlig dag (forhåbentlig også farmor og Anton).

    Og jeg har lige set RIGTIGE indianere i Canada. Men ingen cowboys, desværre:)

    SvarSlet
  2. Hej Eva.
    Glæder mig til at læse nogle af dine ferieoplevelser.
    Og jo Anton kunne heller ikke have fået en bedre dag...super dag for Anton, Gustav og forældrene.

    SvarSlet
  3. Dejligt at høre I havde en god dag!

    SvarSlet