fredag den 30. juli 2010

Mine hemmeligheder

Inspireret af Miss AD 10 hemmeligheder eller illustrationer af det mindre perfekte bag denne blogverden.

1. Jeg er privat ret temperamentsfuld..dog bedret over årene, men når jeg får kitlen på på arbejde er det ikke noget der præger mig.
2. Jeg har en fodvorte der lever i sus og dus, fordi jeg efter en træls oplevelse som teenager, faktisk er noget nervøs for at gå til lægen og få frosset den væk.
3. Mit kælenavn som barn var "Jonse" nu kun sjældent brugt af min mand...og af en eller anden grund har min ældste søn fanget det, og bruger det når han skal indynde sin hos sin mor.
4. Vi er herligt politisk ukorrekte hjemme hos os...fx. bliver vores handicapbus ofte kaldt "spasserjeep"
5. Jeg bider negle...trods mange forsøg på at holde op.
6. Lider som de flest af meget gerne at ville opfylde billedet som "superkvinde" og "supermor"
7. Vores have er knap så velplejet...vores tidligere nabo yndede ganske charmerende at kalde den "naturgrunden"
8. Jeg går ret hurtig i panik, når det vedrører penge...uforudsete regninger m.m.
9. Jeg kan ikke særlig godt lide at være gravid eller selv at have babyer...syntes mine børn og andre børn er vidunderlige...men først når de er over ca et år...indtil da er det nærmest ren "yngelpleje"....har så heller ingen planer om at få mere en de to børn vi har.
10. Føler mig lidt som en krea-wanna-bee...har en masse gode intentioner og lyst til at lave tingene og til at lære det, men føler ikke jeg har så mange kundskaber inden for håndarbejde og kreative ting ...endnu forhåbentlig

Må indrømme at det faktisk var lidt svært...og sådan fuldt offentligt.

3 kommentarer:

  1. Hej Fru Christensen
    Hvor er jeg glad for din kommentar på min blog og skønt at du også har taget ordet, og fortalt nogle af dine hemmeligheder. Skønt at læse, og som jeg skrev er det det som gør os menneskelige, interssante og levende. Miss AD :-)

    SvarSlet
  2. Jeg grinte højt af din "Spasser Jeep" ;-) Det ER virkelig dejlig politisk ukorrekt - noget jeg kan lide!

    Og så har I da ikke en "Naturgrund", men en "Boheme-have"....sådan én har vi også her ;-)

    K.H June

    PS: Min Give away trækkes d. 6...ikke d.8 ;-)

    SvarSlet
  3. Ups, så er du jo et MENNESKE......, tak for et hyggeligt indlæg:)

    SvarSlet