torsdag den 29. juli 2010

Opmuntringsgave

Min svigermor kunne godt trænge til lidt opmuntring disse dage....forklaring følger måske om lidt tid. Jeg havde fået foræret en genbrugsskjorte og noget tid inspireret af Karen Marie overvejet at dekorere skjorten i stil med denne + udskiftet de hvide knapper med forskellige lilla og røde + lyserøde knapper. Håber den passer hende i størrelsen, når hun får den imorgen. Et par før og efterbilleder - efterbillederne desværre lidt dårlig kvalitet. Mit kamera er ikke så gode venner med aftenbelysning

3 kommentarer:

  1. Hvor er det en sød ide! Spændende, om svigermor kan passe den.

    SvarSlet
  2. Der er ikke noget bedre end, når nogen gør noget for én, der har brug for en lille opmuntring. Jeg har selv en veninde, som er sådan...ja faktisk har jeg et par stykker. Og de er GULD værd.
    Hilsen Frk Hverdag

    SvarSlet
  3. Den passede heldigvis og hun blev rigtig glad for den :-)

    SvarSlet