fredag den 13. august 2010

Blogleg

Er blevet tagged af Loppe-shoppe

Jeg ved ikke helt hvor denne blogleg "10 ting du ikke vidste om mig" er startet. Men Miss AD skrev for en uge siden et fint indlæg om det glansbillede blogverden nemt blev...og præsenterede derfor 10 hemmeligheder om sig selv...hvilket jeg meget ærligt fulgte op på her. Syntes vi gjorde det i rimelig hardcore stil :-) Ved ikke om det er denne hemlighedsdeling Anne Dorthe præsenterede, der er blevet til en blogleg, eller det blot er sammen fald.
Tænker dog at hvis den er kommet "tilbage til mig" vil jeg ikke sende videre til 6 nye.

3 kommentarer:

  1. OK, jeg må være blevet fast læser hos dig efter dit indlæg... Beklager at jeg overså dette.

    SvarSlet
  2. Det skal du bestemt ikke beklage :-)Syntes blot det er en fornøjelse for første gang af være blevet udvalgt til deltagelse, så tak for det...og så er det bare lidt sjovt at jeg allerede har leget legen....

    SvarSlet
  3. Fint! Det er jeg da glad for at læse!
    Venligst Loppe.

    SvarSlet