tirsdag den 10. august 2010

Give away - sprede den gode ånd

Jeg er så heldig at skulle til hækle-lære-aften hos Karen i aften...hun syntes at vi der ikke har lært at hækle, skal have muligheden herfor. Så hun vil åbne denne nye verden for os..og dette i eget hjem og helt gratis. Er det ikke et vidunderlig initiativ og i en herlig ånd. Denne gode ånd vil jeg gerne sprede videre med en give away. Har lige fået disse dejlige roser med posten idag...og lavet lidt ørestikker. Så læg en kommentar og fortæl hvilken farve du foretrækker, så trækker jeg på søndag den 15/8 vinderen af et par.

Ørestikkerne er forsølvede og selvfølgelig nikkelfrie.
Tilføjelse: Der må meget gerne linkes for at sprede budskabet, og dermed den gode ånd, men der er kun et lod til alle. Vil gerne gøre denne give away så "åben" som mulig.

36 kommentarer:

  1. Smider da lige 3 lodder i bunken og vil blive vild med de røde, men de er allesammen søde.

    SvarSlet
  2. Lene - det er ikke nødvendigt med lodder. Tænkte at det skulle være en så "åben" give away som mulig, men et link er selvfølgelig godt til at sprede budskabet og dermed den gode ånd.

    SvarSlet
  3. De er sørme fine.
    Vil gerne deltage.
    Mette

    SvarSlet
  4. Hvor er de smukke! Jeg vil mægtig gerne være med og de lyserøde - åh dem ville jeg gerne eje :)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  5. Hvor er de skønne... jeg håber at vinde de hvide:0)

    SvarSlet
  6. Uhhh hvor er de fine, jeg ville gerne vinde de hvide. :)

    SvarSlet
  7. De sorte, dem vil jeg gerne eje! Det er en dejlig ide, du har fået. Jeg linker selvfølgelig :)

    SvarSlet
  8. De sorte, nej de røde - nej, de koralfarvede... Ja, de koralfarvede er fine, og passer til mig ;o)

    SvarSlet
  9. Åh hvor er de søde. De sorte eller lyserøde villle enten passe til mor eller datter. Rigtig sød tanke. Charlotte S

    SvarSlet
  10. Hvor er de fine :)
    Jeg vil meget gerne vinde de lyserøde eller de sorte!!!
    Kh Tina

    SvarSlet
  11. De er så skønne, at jeg bare MÅ være med.
    Tak for sidst og for det gode give away initiativ.

    Karen

    SvarSlet
  12. Ih hvor er de fine.. Vil gerne vinde de hvide eller sorte

    SvarSlet
  13. Fandt dig da lige gennem Karen Klarbæk... Åh hvor er det bare nogle flotte ørestikker - vil helst vinde dem alle, meeeen den går jo ikke :) Kan rigtig godt lide de hvide og de lyserøde... Så dem krydser jeg fingre for :)
    Kh. Frk. Høiriis

    SvarSlet
  14. hvor er de smukke - jeg synes alle farverne er super smukke

    SvarSlet
  15. Hvor er de fine, er helt tosset med de hvide og lysserøde.
    Krydser alt hvad der krydses kan. god aften til dig.

    SvarSlet
  16. Faldt over din blog via Karen Klarbæk. Sikke nogen fine ørestikker, du har lavet. Dem må jeg prøve at vinde:) Er helt tosset med de lyserøde, men kommer nok til at bruge de hvide mest, så hvid it is:)

    SvarSlet
  17. Hvor er de fine og hvor ville mine ører glædes over at bære sådan et par :D
    Klem fra
    mette b

    SvarSlet
  18. Også jeg har fundet vejen herind via Karen..
    Så virkelig fine ørestikkerne er! Sådan et par ville jeg elske at pynte mig med.
    Kh Louise

    SvarSlet
  19. Hej, jeg smider et stor lod i :-) Har lige genopdaget glæder ved øreringe - så jeg håber i det stille.

    SvarSlet
  20. Så fine! Jeg ønsker mig de koralfarvede og linker naturligvis :)

    SvarSlet
  21. hei, jeg trekker gjerne et lodd! og jeg har funnet veien inn via karen. håper du har en fin aften!

    SvarSlet
  22. Åh, de koralfarvede er fine! Jeg glæder mig til at følge din blog :-) mette

    SvarSlet
  23. Iiiiihhhhhhh hvor er de skønne! Vil meget gerne vinde de røde eller de sorte. Iøvrigt en fin blog du har ;0) Anne O.

    SvarSlet
  24. Jeg vil gerne være med og drømmer om de sorte! :-)

    SvarSlet
  25. Jeg vil gerne være med. Men jeg kan ikke vælge hvilken farve jeg gerne ville vinde... Jo, de sorte!
    Venligst Loppe.

    SvarSlet
  26. Jeg vil meget gerne være med - og jeg vil allerhelst vinde de pudder/koralfarvede :)

    SvarSlet
  27. de er godt nok søde...jeg vil da rigtig gerne vinde dem i sort :-)
    og selvfølgelig linkes der hertil

    SvarSlet
  28. Søte øredobber! Jeg liker alle fargene. Om jeg må velge.... så blir det kanskje rosa .


    Hilsen Fama, Norge


    min mail: anihaarb@online.no

    SvarSlet
  29. Hvor er de fine. Som barn fik jeg en lille ring med en koralrose på. Den har jeg i en lang halskæde nu, og de koralfarvet ville være så fine til, så jeg er helt sikkert med. God weekend:)

    SvarSlet
  30. Nej hvor er de smukke!
    Godt jeg fandt vej herind - for jeg ville da elske at kunne smykke mig med de små roser..:)
    Ha' en dejlig weekend..
    KH Anne

    SvarSlet
  31. Hvor er den skønne - er helt vild med de rosa - tror jeg de hedder:)
    Laver link med det samme og sprede den gode ånd:)

    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  32. Neiiii, tænk sig, at din giveaway havde sneget sig uden om mit ellers så grundige blik. Dem må jeg da helt sikket være med på. De sorte og røde...uhh, dem hepper jeg på.

    God søndag her fra.
    Og smider selvfølgelig også et link på Frk Hverdag.

    SvarSlet
  33. Hej :) hvis jeg vinder, så kunne jeg godt tænke mig de lysrøde .. :D

    SvarSlet
  34. hej... hvor er de bare søde... :-) dem vil jeg gerne vinde :-) de rosa er helt fantastiske :-)

    SvarSlet
  35. Hej Fru Christensen.
    De lyserøde er lige mig. Hvilket materiale er de mon lavet af?

    SvarSlet
  36. Hejsa Gry
    Formoder det er blomstrens materiale du undrer dig over...det er resin

    SvarSlet