torsdag den 12. august 2010

Hjælp søges


Min søn Anton har en skinne til udspænding af hans venstre arm. Det er sådan set bare et stykke stof med afstivere og en masse velcro...men selvfølgelig lavet af bandagisten. Problemet er bare at der er jo mange folk der har fat i denne armskinne, men ikke ret mange der husker at rulle den sammen, når den ikke bliver brugt. Det vil sige at velcrobåndende ligger blottet og derfor får fat i alt, og bliver slidte/fyldt af skidt. Vil derfor lave en lille pose til den....har noget Byggemand Bob stof liggende...Anton elsker nemlig byggemand bob. Men jeg vil gerne have et "skilt" på posen, og syntes det ville se lidt pænere ud med noget maskinbroderet end lidt korssting (hvilket er hvad jeg kan klare). Derfor vil jeg høre om der er en af jer blogdamer med en symaskine der kan en masse magi der vil lave og sælge mig et skilt hertil - hvid stof med mørkeblå skrift hvor der står "Antons armskinne". Posen bliver ca 30-35 cm lang, og måske 10 cm bred. Så det må godt være af størrelsen ca 5 X 10-12 cm.

Er der nogen der har mulighed for at hjælpe mig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar