torsdag den 12. august 2010

Rørt til tårer

Kan nu skrive frem til 6 sponsorer af pakkekalenderen....var igang med at skrive til gamle sponsorer der iblandt "Four Esses" som bla producere STORM børnespillene. Ville have sendt mail til dem idag, men det nåede jeg ikke, for der kom denne mail i min indbakke inden


Hej Joan

Jeg har fået en mail fra Kirsten fra Unicorn om jeres gode formål med julekalenderen :-)

Vi vil meget gerne støtte jer, hvis I er interesseret, med 30 børnekortspil :-)

Mange hilsener



Er det ikke bare vidunderligt at der er et lille firma med så herlig en ånd at de lige frem selv kontakter mig om at der ønsker at støtte....inden jeg overhoved når at spørge. Er så rørt over det at jeg får helt tårer i øjnene...også vidunderligt at Kirsten fra Unicorn hjælper med at sprede budskabet..hvor er der bare mange dejlige mennesker til.

Og er det ikke sjovt...lige mens jeg skriver dette indlæg banker posten på min dør og afleverer Mandalas Mal-selv-kalender 30 stk..så dem når I lige at få et billede med af.

2 kommentarer:

  1. Jo det er da bare fantastisk!! MEN - du er simpelthen også helt fantastisk! Tænk at du gør sådan et stort arbejde!!! Hatten af for dig!

    Hvor mange ting skal du have fra hver sponsor og hvor gamle er børnene ca.?

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  2. Jeg påtænker at lave 30 kalendere, men det er ikke nødvendigt med 30 gaver fra hver sponsor...flere sponsorer sidste år sendte fx ca 20 ting, og så samlede jeg sammen...så bliver det jo bare lidt mere end 24 sponsorer, men det gør jo ikke nået. Har fx. stadig 30 drikkedunke fra Skoringen stående indpakket på loftet til formålet og ca 14 bøger fra NCC og "Asfaterne" som jeg fik efter afleveringen sidste år.
    Det er med sigte på førskolebørn- børnehavebørn. Det er jo her julen er mest magiske ik´:-)

    SvarSlet