fredag den 13. august 2010

SvampeBob firkant

Gustav fik sin mor lokket til at købe denne pakke kiks igår...forført af herlige SvampeBob illustrationen.Og der ventede mig to overraskelser igår aftes da jeg kom sent hjem fra bestyrelsemøde - pakken var allerede tom, men far havde gemt emballagen, som lovet, og jeg havde efter et link på Karen Klarbæks blog fået 6 nye læsere og flere deltagere til min give away på blot nogle timer :-)


Idag tænkte jeg at emballagen sammen med lidt selvklæbende bogbind skulle laves til en lille pung til Gustav. Han elsker små beholdere og lign, som der kan samles ting i...det er han ikke vokset fra endnu. Og når han nu var så begejstret for SvampeBob pakken. Han kunne næsten heller ikke vente på de få syninger symaskinen skulle udføre...og ville allerhelst have gjort det selv.

4 kommentarer:

  1. Sej lille pung til en sej lille gut..

    SvarSlet
  2. Sødt :) Elsker også selv kiksene :)

    SvarSlet