torsdag den 2. september 2010

En sponsor mere og lettelse....

Var en mail i min indbakke idag, da jeg kom hjem fra arbejde at BOXdeLUX gerne vil støtte mit projekt med pakkekalenderen. De har fundet 15 pige og 15 drenge - ting, som de sendet til mig. Hvor er det vidunderligt.
Ellers er der ved at være lidt ro hjemme igen...der var jo varslet fyringer på min arbejdsplads. Der blev i staten af ugen peget på 7, som skal omplaceres eller i værste fald afskediges. Jeg slap heldigvis. Det er dog rigtig sørgmodigt at have rigtig gode, dygtige og søde kolleger der nu står i denne situation. Og frustrationen over at der er en reduktion af plejepersonalet i afdelingen med ca 20%. Det er skræmmende tider, hvor man er ved at splitte det offentlige sundhedsvæsen ad med nye strukturer og kæmpebesparelser.
Samtidig er jeg disse dage under oplæring i ambulatoriet, hvor jeg for fremtiden skal have nogle af mine tier, og det er rigtig dejligt at blive udfordret i nye ting...samtidig med at man selvfølgelig er bekendt med meget af det...det giver oven i det andet en glad følelse i maven...:-)

1 kommentar:

  1. Det var dejligt, at du slap. Men det er så utroligt med alle de besparelser i det offentlige. Tænk, at man hellere vil give understøttelse end få noget for pengene. Æv, æv, æv.

    God weekend.

    SvarSlet