torsdag den 16. september 2010

Lidt af den blå bunke

Så er der blevet lidt af den blå garnbunke fra den give away jeg vandt. Var først tænkt som sådan et tørklæderør, som jeg kan huske fra min barndom, men opskriften sagde 100 masker...og med en der ikke har tålmodighed til strikkeprøver, så blev det en anelse stort...overvejede kort at konvertere den til en bluse til Gustav; han var dog ikke med på ideen. Men det var heldigvis så stort og fleksibelt at det istedet kan bruges som et stort tørklæde tæt om halsen....skal bare ikke være for øm om frisuren - hvilket så heller ikke plejer at være en af mine kæpheste

3 kommentarer:

  1. Hvor er det blevet flot :-)

    SvarSlet
  2. Øj, tørklæderør, det bringer minder frem. De var et af mine første strikke projekter som stor pige. Det var skideflot i blå nuancer af min mors rester og en masse mønster i forskellige farver jeg selv fandt på hen ad vejen. Gad vide hvor det blev af?
    Hvor dejligt du har noget flot at varme halsen med til vinter.
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  3. Tak - og hvor er det en fornøjelse med sådan en kasse med garnrester, og erfare alt det man kan få lavet heraf.

    SvarSlet