torsdag den 2. september 2010

Mine kagedåser

Opfordret af Karen viser jeg her mine kagedåser frem. Jeg elsker kagedåser, og står altid med en i hånden på diverse markeder. Har heldigvis besindet mig de fleste gange, ellers ville jeg have alvorlig pladsmangel i køkkenet.
Kunne ikke stå for det vidunderlige motiv på denne kagedåse, og brun passer lige ind hjemme hos os.




Denne er et arvestykke. Den har tilhørt min mands mormor...og svigermor har været så sød at forære den til mig. Dejlig stor kagedåse med herligt blomstermotiv.
Denne Disneydåse er købt i supermarkedet med nogle meget triste kager til indhold, men syntes den er så dejlig at sende med børnene, når de skal have småkager med...fx. til Antons fredagshygge.

2 kommentarer:

  1. Tak fordi du er med på at vise frem.
    De er vel nok skønne.
    Især den blomstrede :)

    SvarSlet
  2. Dejlige dåser. Hvorfor mon dåser har så speciel en tiltrækningskraft? Jeg har også en svaghed for dem, og de er jo egentlig lidt upraktiske, fordi de kan ruste. Men kønne, det er de.

    SvarSlet