fredag den 24. september 2010

TRÆT.....

Når man vågner til morgen, og soveværelset snurrer rundt om sengen de første par minutter efter man har slået øjnene op, og man går rundt indtil kl 11 på arbejde og har fornemmelsen af tømmermænd; svimmel, kvalme, lidt nedsat muskelkontrol...og man virkelig ikke har rørt en dråbe alkohol. Så er man måske lidt for TRÆT, og må indse at man måske har presset den lidt for meget denne uge. Med tøj-homeparty mandag aften(hvilket var superhyggeligt) aftenvagt tirsdag forudgået af epj-møde på arbejde, Gustav hjemme onsdag efterfulgt af aftenvagt med overarbejde, 4½ times søvn, efterfulgt torsdag af dagvagt, personalemøde og møde i Gustavs børnehave. Gustav er så i mellemtiden blevet småsyg forkølet/hæs og let feber, hvilket han dog ikke bemærker med andet end et jubii over at han skulle blive hjemme hos far idag. Frustration over hvad forældre går op i på et forældremøde i børnehaven...disse højtråbende mødre, som snakker for at høre sig selv, men aldrig melder sig, når det gælder og det "kedelige" bestyrelsesarbejde skal gøres, den evige sukkerdebat, som jeg syntes er lidt for hellig (specielt når samme mor bestemt selv har 15 kg for meget på sidebenet, og står og ryger en smøg uden forbagefter), og en jeg kan kun se mit eget barn og min egen næsetip. Og en smule frustration over over at de andre forældre lod til at have en anden holdning end mig til spørgsmålet om madordningen :-( Ja så bliver man ikke mindre TRÆT.
Har derfor desværre heller ikke fået rum til noget som helst kreativt denne uge...satser på kommende overskud......der er i hvert tilfælde friweekend nu...og fest bare mig og min dejlige mand på hans arbejdsplads imorgen aften...oktober-tyrolerfest :-)

4 kommentarer:

  1. Ja, det lyder da også virkelig trættende med sådan et forældremøde!!!
    Jeg håber du får ladet lidt op efter en hyggelig Tyroler-fest :)

    Kan du ikke lige komme med lidt oppyntnings-fif fra Tyroler-festen? vi skal nemlig holde sådan en fest på fredag i den ungdomsklub hvor jeg arbejder i fritiden og jeg kunne godt bruge lidt gode idéer udover dem jeg allerede har!!! :)

    Kh Tina

    SvarSlet
  2. Du må gerne være træt oven på sådan en uge. Det er da helt naturligt.
    God søndag:),- måske med lidt kreativiteter.

    SvarSlet
  3. Til Tina.
    Der var udsmykning i form af kulørte lamper i loftet, ternede duge, alpevioler og store ølkrus på bordene. Der var træstubbe ved indgangen, hvor der blev afholdt små konkurrencer med at slå søm i. Derudover var der et lærrede hængt op, hvor der konstant over aftenen blev afspillet sommer i tyrol, træplader som øl/vintønder på væggen og så selvfølgelig tyroler-baggrundsmusik. Og med tyrolerudklædte mennesker var steminingen rigtig fin...selvom at min hofret ikke er pølser, sauerkraut og apfelstrudel.
    Der var desuden et band der havde konverteret flere kendte danske og udenlandske numre til tysk og hornmusik. Ganske festligt:-)

    SvarSlet
  4. TRÆT.!? Det er da SÅ forståligt. Så er det, man lige må se sig selv DYBT i øjenene (hvis man da ellers kan se dem for bare hængende øjenlåg;-) og give sig selv lidt Fru Christensen-tid!!! Husk det nu!

    SvarSlet