tirsdag den 5. oktober 2010

En lille hilsen

Vi har jo desværre lige været igennem en fyringsrunde på arbejde. Hele 7 plejepersonaler er blevet fyret - hvilket svarere til hver femte. Det er en rigtig sørgelig situation. En af mine kolleger der desværre er blevet omfordelt/afskediget, hvad det nu korrekt skal hedde, går naturligvis og har det træls. Nu skulle hun et lille smut på sygehuset med en lille ting...men tænkte at det kunne være en god anledning for en lille hilsen fra mig. Derfor sendt et brev med et par hjemmelavede øreringe til hende. En fin sart lavendelfarve, som jeg er sikker på vil passe godt til hende

6 kommentarer:

  1. De er rigtig fine. Håber de kan bringe lidt glæde hos hende i sådan en træls tid.
    Sælger du i øvrigt de øreringe? Altså nogen a la dem på billedet, evt. i andre farver?

    SvarSlet
  2. Hvor er det en sød tanke, og en fin gave.
    God tirsdag aften.

    Nedskæringer er noget møg:(

    SvarSlet
  3. Håber i hvert tilfælde de varmer...som tanken bag dem. Ja jeg sælger gerne af dem. Bestiller snart flere blomster hjem...de koster 30 kr pr par + porto. Dem jeg idag måtte jeg kun give 6,5 i porto. Skriv endelig hvis du er interesseret - min mailadresse er jagachristensen@hotmail.com, og i så fald hvilken farve. Se fx. indlægget fra 16 sept; det er nogle af de farver jeg har lavet indtil videre. Farveren er desværre ikke så gode på billedet...mit kamera er ikke så glad for aftenbelysning :-)

    SvarSlet
  4. Jeg er helt sikkert interesseret - skal bare lige beslutte mig for en farve. Laver du også stadig ringe med samme blomst? Og hvilke farver fåes de i, hvis det er?

    SvarSlet
  5. Det er skønt, at give en lille glæde til én som trænger.
    Det er små ting, der kan gøre det hele lidt sjovere.
    :-)

    SvarSlet
  6. Hej Malene. Jo laver også stadig ringe..og hårclips. Har lige bestilt nye farver, som jeg måske får allerede imorgen. Så snart de alle er i hus mailer jeg et par billeder til dig...til at vælge imellem. Ringene koster 20,-.

    SvarSlet