onsdag den 13. oktober 2010

Pakkekalender update

Så er der hentet lidt pakker rundt omkring til pakkekalenderprojektet.
På loftet er der af rester fra sidste år hentet 15 stk bøger "Asfatene" sponsoreret af NCC, og noget af alt det jeg fik af skoringen sidste år...der er 30 drikkedunke, 30 kasketter og 30X 3 skofus-pixibøger.
Desuden har jeg været ude ved Elverbørn.dk og hente nogle gaver. Der var mange fine ting. Små tegneskabeloner, farver, legemad, små piratskattekister, små puslespil mm.
Det var nogle rigtig fine ting hun havde i sin lille butik i industrikvarteret i Virklund....glæder mig til at hun lige om lidt får en butik på Østergade i Silkeborg (åbner ultimo november, primo december). Der var meget luxuslegetøj bl.a. trælegetøj.
Har været på posthuset og hente disse fine reflekser, som Trygfonden har sendt til mig.

Og så lokkede jeg idag min mor til at sponsorere en dag....her er der en pose med 30 stk plastikdyr købt i Tiger. Der er får, æsler, tyre, en hest og en enkelt ko.

Har nu fyldt 22 af dagene. Og jeg har lokket min mand til at hente pakker hos Skandinavisk dyrepark på lørdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar