mandag den 8. november 2010

Bestillingsarbejde

En af pædagogerne fra Gustavs børnehave var til homeparty på et tidspunkt og købte i den anledning også en af mine ugler. Den har hjemme i deres sofa og er godkendt af såvel mand som søn. Hendes dreng stjæler den ret ofte med i seng om aftenen betroede hun mig forleden, og da hun var ved at lave en pakkekalender til ham, ville hun bare lige høre om jeg evt ville lave en drengeugle til hendes søn. SELVFØLGELIG. Som noget nybegynder bl.a. inden for syning bliver jeg ganske smigret over at der er nogen, der kan lide det jeg laver. Det blev til en sove-ugle-pude og en lille kramme-ugle i filt. Og hun blev rigtig flad for dem :-)

2 kommentarer:

  1. Man kan jo godt forstå, at hun var tilfreds med leveringen. De er virkelig søde:)

    SvarSlet
  2. Tak skal du have...var også selv ok tilfreds:-)

    SvarSlet