mandag den 15. november 2010

Færdiiiig!!!

Endelig færdig. Nu er der pakket 720 pakker ind til pakkekalenderen - det sidste døgn nok mindst 400 stk. Der er skrevet numre og sponsor på gaven, og lavet stakke, så de var nemme at finde igen (og med evt opdeling i pige-og drengepakke). Så er de sidst på aftenen her fordelt i 30 store papkasser, så de præcis er klar til afhentning af familierne, der måtte have gavn af dem. Her er et billede (beklager billedkvaliteten) af de 15 pigekasser, der nu står i min stue. De 15 drengekasser er pakket i bilen (en af de dage man er glad for at have en handicapbus) klar til aflevering hos Mødrehjælpens lokalforening i Randers imorgen, når drengene er afleveret. Så skal jeg lige have planlagt, hvornår pigekasserne kan blive fragtet også.

Så kan det være, der snart bliver tid til lidt krea igen.

6 kommentarer:

  1. Hvor har du fortjent lidt tid til dig selv. Det er simpelthen imponerende, hvad du har gjort.

    SvarSlet
  2. Stort stykke arbejde du har lavet - er sikker på det bringer stor lykke i mange familier!
    Hilsen Ditte

    SvarSlet
  3. Du er SIMPELTHEN FOR SEJ!!!! Tænk at finde overskud til sådan et projekt (og bliver vist også en lille smule rød om kinderne ved tanken om, hvor lidt JEG kan tage mig sammen til her for tiden.)
    GODT GÅET!

    SvarSlet
  4. Jeg bøjer mig i støvet! Du er da helt fantastisk altså!

    Der er 30 børn der bliver MEGET glade og hvis jul bliver så meget bedre i år pga. dig!

    Mange SMIL fra Mia

    SvarSlet
  5. Mange tak skal I have - det var også en rigtig god fornemmelse idag at projektet idag er veloverstået. Så kan december godt snart komme an. Mangler bare et par adventsgaver til familie og venner.

    SvarSlet