onsdag den 24. november 2010

Venindegaver....hurtig hjælp?

Jeg har nogle rigtig dejlige gymnasieveninder, som jeg stadig ser. Fik pludselig lyst til at give dem lidt julehygge - en miniadventskalender.
Lavede to hold engleøreringe - sølv til den ene og guld til den anden.
Havde et par notesbøger liggende som jeg tidligere har lavet - robotten går til sølvpigen og babuska til guldpigen
Desuden et par lommelette-etuier. Sølvpigen har uforbedrelig allergi lige som jeg, og guldpigen 3 børn, så begge flittige brugere af lommeletter. Opskriften - som er dejlig enkel er lavet af hende her.
Så er det bare at jeg mangler en fjerde gave....det er jo en sidste øjebliks indskydelse, og derfor skal pakkerne sendes senest fredag, og jeg har aftenvagt idag. Da det skal sendes til den ene må det også gerne være noget der ikke fylder for meget - nogle forslag?

4 kommentarer:

  1. Ingen forslag, men du er en skat. Sikke nogle heldige veninder.
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  2. Hvad med en lille pose af stof, fx. til et par sko til rejsen. Med lidt pynt på og øverst snor der kan trækkes sammen?

    SvarSlet
  3. Kræmmerhuse (som jeg laver dem), - de tager ikke så lang tid, og vejer ikke meget.
    Hvor er det en sød ide med en uventet kalender.

    SvarSlet
  4. Wouw. Tænk at have sådan en overskudsagtig veninde....heldige asener. De bliver da SÅ glade.

    SvarSlet