tirsdag den 9. november 2010

Vil du gerne til Jul på forskud i Legoland?

Der er jo begyndt at være et rigtig hyggeligt julearrangement i Legoland, hvor en lille del af parken er åben, men ellers vækning af julemanden, julemandens værksted, æbleskiver og gløgg og nisserpiger- og drenge m.m. Vi skal bestemt afsted, da det netop var en "størrelse" arrangement, som begge vores drenge (og os andre) nød sidste år. Det er lørdag og søndag fra 13/11 til 5/12.
Vi har 4 børne-fribilletter (uden at tale for højt om at de stammer fra et MD happymeal), men skal kun bruge de 2 selv.

Så hvis du kunne være interesseret i 1 eller 2 børne-fribilletter, så giv mig besked, så vil jeg sende lidt julehygge afsted til dig.

1 kommentar:

  1. Åh hvor blev jeg glad, da jeg så din søde kommentar. TAK TAK TAK - jeg vil meget gerne have en postmand per julekalender tilsendt. Skal nok betale omkostningerne.

    Hvis du lige mailer til mig på mia.soerensen@hotmail.com - så får du adresse og jeg får kontooplysninger til fragten.

    TAK IGEN!!
    Smil fra Mia

    SvarSlet