lørdag den 25. december 2010

Glædelig jul....

Vi havde en dejlig juleaften her hjemme, om end noget hektisk. Tror gaverne og ungernes iver tog pusten lidt fra de fleste af os.....faktisk helt afslappende at være på arbejde i dagvagt idag. Men lidt julebilleder skal der komme...mig lidt overdressed foran juletræet med Gustav ( kjolen havde jeg på til min søsters bryllup for et par år siden, og ja jeg bruger sjældent rødt...så hvornår skulle jeg ellers bruge den)
De herlige værtindegaver...en kurv med engle og lidt rød kærlighed



Nu sidder jeg og nyder stilheden og rester af ris al a manden, mens ungerne leger med deres nye legetøj.
Men kan vist lige nå at ønske glædelig jul til jer alle :-)

3 kommentarer:

  1. Glædelig jul til dig. Det lyder dejligt (og velkendt) med en lidt hektisk juleaften. Sådan skal det vist være, når man har børn involveret. Her er børnene efterhånden store, så det er mere bedsteforældrene, der er lidt hektiske:)

    SvarSlet
  2. Glædelig jul.. og hvor er det et dejligt billede af dig og Gustav..

    SvarSlet