torsdag den 9. december 2010

Kunne du tænke dig en blomst

Kunne du tænke dig en blomst- på hatten, tasken eller trøjen?
Har været så utrolig heldig med at vinde give aways her den sidste uges tid, så der må "betales" lidt tilbage. Derfor en lille hurtig give away med nogle nye brocher, jeg har lavet. Hvis su vil være med så skriv en kommentar incl om du ønsker den sart lyserøde, den isblå eller snehvide blomst. Det er ikke nødvendigt at være fast læser eller linker, men jeg bliver selvfølgelig glad herfor.
Trækker en vinder søndag aften den 21/12 kl 21.

14 kommentarer:

  1. Hvor er de bare søde de blomsterbrocher, ville gerne vinde den blå :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine... er hooked på den hvide ☺

    SvarSlet
  3. Åhh de er så fine;0) hmmm hvid.........måske!

    SvarSlet
  4. meget fine blomster - jeg synes den hvide er smukkest :-)

    SvarSlet
  5. Jeg ville være vild med en blå blomst. KH: Joan M.

    SvarSlet
  6. jamen jeg ser det først nu jeg vil da gerne vinde en af dem :)

    SvarSlet
  7. Åh, jeg vil da gerne være med :)
    Peace, T

    SvarSlet
  8. Hej
    Ja.. da vil rigtigt gerne være med. Smukke er de - jeg er vild med hvid og blå blomst.
    God aften.
    MVH Jette

    SvarSlet
  9. Hvor er de fine, jeg vil gerne være med og ville nyde en lyserød blomst - jeg er vild med denne farve:)
    God 3. søndag i advent - kh. Mette

    SvarSlet
  10. Hov, jeg har da helt overset din give away! Og hvor er det fine gaver! Jeg vil gerne være med :)

    SvarSlet
  11. De er fine dine blomster, jeg vil helt vinde den hvide eller den isblå :-) Glæder mig til at følge med i din blog.
    PS. jeg har også en lille Give Away på min blog :-)

    SvarSlet
  12. Godaften Fru Christensen
    Her i sidste øjeblik har jeg set din skønne give away. Jeg er fast læser, vil rigtig gerne linke, men har kun en time... Håber jeg er heldig, for en gang skyld... Rigtig god aften.
    (rosa el. grøn)

    SvarSlet
  13. Jeg vil da gerne være med og jeg kunne ønske mig den blå. :)

    SvarSlet