torsdag den 16. december 2010

Lille varmende julegave

Da jeg sad og så opdateringer idag faldt jeg over indlægget her, og det var jo netop denne fine lille julegaveidé jeg havde brug for som en lille nem hjemmegjort gave til min farmor, og en god veninde. Så der er lavet en lille varmepude...af et gammelt dynebetræk med dejlige blå broderier og nogle hvedekerner. Den måler ca 20 X 30 cm. Den er testet at den tåler en tur i mikroovnen. Imorgen skal der vist købes flere hvedekerner, så jeg kan lave nogle flere. De er jo supernemme og skønne.

3 kommentarer:

  1. Jeg er også i gang at lave nogen. Dem jeg har er slidt op...men hvor køber du hvedekerner henne?

    SvarSlet
  2. Ha ha ja tænk hvad min lille idé og forespørgsel kan føre til, skal på jagt efter hvedekerner da der ikke lige var nogen i Bilka da jeg var der igår. Så nu håber jeg på at finde nogen i en fart.

    det er blevet en rigtig sød pude du der har fået lavet, må se at kommeigang med min produktion :-D

    SvarSlet
  3. Jeg vil også gerne vide hvor I finder disse hvedekerner, da jeg har været i flere supermarkeder og samt i en dyreforretning - og har ikke kunnet finde dem....

    SvarSlet