onsdag den 8. december 2010

Mine tre kæreste julepynt

Er blevet indbudt i blogleg af "MagLinus" om at fremvise mine tre bedste stykker julepynt. Og det er jo svært. Syntes der er mange jeg har kær...så at skulle vælge ud.......tja

Den første må være en af mine engle, som en i min mands familien på at tidspunkt har lavet og foræret mig....hun er så smuk og uskyldsren (det hedder det da ik'?)

Den næste en lille kælkende nissepige, som jeg husker selv at have fået i pakkekalender som barn
Og Nissesmølfen, som jeg tidligere har vist frem, som er fulgt med min mands samling af julepynt. Kan godt lide det lidt barnlige og skæve ved ham :-)

Ville gerne se hvad disse bloggere har mest kært i julekassen
Håber I har lyst til at lege med


4 kommentarer:

  1. Det vil jeg rigtig gerne :-)

    SvarSlet
  2. Det lyder rigtig godt - glæder mig til at kigge med

    SvarSlet
  3. Jamen det vil jeg da med glæde. Er netop lige hjemvendt efter en kærsteweekend med Manden Min, så skal se, om jeg ikke kan vise de tre ting frem engang i morgen.
    Rigtiog god søndag herfra.

    SvarSlet
  4. Dejligt med kæresteweekend :-)Glæder mig til at se dine ting

    SvarSlet