mandag den 27. december 2010

Nogle af de dejlige gaver....

Nogle af de dejlige gaver jeg har været heldig at få foræret til jul....

4 små forskellige Poul Pava billeder - eller dvs at min søster og mor var så enige om vores smag, at de i to forskellige butikker havde udvalgt sig de samme to motiver....har så byttet to af dem idag. Så nu har vi fire forskellige glade billeder. De er nu hængt op i "kippen" i stuen.

Vi har fået den skønneste Poul Pava tekstil-voksdug
Og jeg fik hele to stk af Sif Orellanas nye bog "Greven, kammerjunken og den dragende citronmåne". Så den ene blev idag byttet til "Gavebogen", som jeg lige opdagede et par dage før jul. Den er af Bonderøvens hustru Theresa. Glæder mig til at fordybe mig....

3 kommentarer:

  1. Jeg kan også godt lige Poul Pava.

    Og de to bøger er da bare FOR skønne. Dem ønsker jeg mig også, har jeg llige opdaget:)

    SvarSlet
  2. Uh den gavebog må jeg også eje! Jeg fik Julebogen skrevet af Therese og den er også fantastisk!!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  3. Eva: Poul Pava er lige til at komme i godt humør af...og man kan få mange skønne ting fra ham efterhånden.
    Mia: Bogen er rigtig fin, dejlige små temaer med fortællinger. Og rettet væsentligst mod småbørn...den glæder jeg mig til at tage ideer i brug fra. Julebogen har jeg også kigget på flere gange....kunne være man skal se om man kan købe den billigt "uden for sæson" så den er klar til næste jul :-)

    SvarSlet