torsdag den 30. december 2010

Sådan bliver år 2011 godt....

eller endnu bedre...regner jeg med. Mine fortsætter for det nye år - 2011 er:

  • Jeg vil være bedre til at sætte grænser privat. Hvad jeg skal varetage for andre kontra hvad de selv kan gøre. Det for at passe bedre på mig selv oven på et par episoder i sensommeren med en puls på 120...og derfor behov for at regulere et ambitionsniveau for mig selv, oven på omstruktureringer m.v. på arbejde, som jeg ikke er herre over.
  • Jeg vil blive mere bevidst i min planlægning af bl.a. madplan m.v. for at minimere det spild jeg syntes der er alt for stort i vores hverdag nu. Miljø, økonomi, etik mm. råber imod mig herom, specielt oven på julens overflod

  • Vil blive ved med at være opmærksom på mennesker omkring mig- dem jeg kender og dem jeg ikke kender...har jeg med de muligheder jeg har i min hverdag mulighed for, at skabe små lyspunkter for andre, når de trænger det. Det er en af de egenskaber ved mig selv som jeg er stolt over

  • Jeg vil som et af de obligatoriske nytårsfortsætter inddrage et punkt om vægttab. Der er de sidste måneder reduceret med 5 kg...holder dog "julefri", så et enkelt kg er vist tilbage. Men der skaulle gerne ryge 3-5 kg mere af.

  • Jeg vil tage mod til mig...og modtage en fødselsdagsgave fra mine tre drenge her hjemme, og få en lille tatovering.....og ja det er lige om hjørnet-fødselsdagen.

  • Jeg vil forstætte med at være en del af denne blogverden...og nyde at lære nye kreative ting. Det er ikke noget jeg har noget særlig grundlag for tidligere i livet....så det er en ren fornøjelse.

  • ...og så er der et privat hemmeligt punkt...men for at holde mig selv op på det, skal det også lige nævnes.

Har du nogle fortsætter?

2 kommentarer:

  1. Det er nogen fine forsæt, som vi vist alle kunne have for øje.
    Her står "den med kiloene" desværre og spærrer. Jeg kan ikke komme uden om den. Lyst har jeg ikke, men jeg VED, at jeg bare lige skal i gang.

    Hep, hep,- de bedste ønsker for vores nytårsforsæt.

    SvarSlet
  2. Nytårsfortsæt med store tanker bag. Herligt.
    Og held og lykke med dem.
    Med ønsket om et super nyt år.
    Hilsen Frk. Hverdag

    SvarSlet