onsdag den 5. januar 2011

1+1=3

Og der er IKKE tale om en kommende familieforøgelse. Men gik og ønskede mig en sækkestol mere til et hyggehjørne i stuen, men kom i tanke om at vores gæstedyner fylder op i det ene soveværelsesskab, stof i et andet. Så af et par dynebetræk er der lavet pudebetræk i en "kuvertudgave" således at vores gæstedyner nu agerer flydepuder i stuen.

De er lavet i to lag, således at de er mere slidstærke og ikke halvt "gennemsigtige". Det brun/orange blomstrede stof var nemlig ikke så kraftigt.

Så jeg har fået ekstra puder til hyggehjørnet, fået mere skabsplads og sparet penge på en gang. Og så var det endda dynebetræk fra genbrugsen. Det giver simpelthen en sum højere end del-elementerne til sammen :-) så 1+1=3

4 kommentarer:

  1. Det er da en super god ide. Rigtig win-win.

    SvarSlet
  2. Se det er lige såadn noget der giver det vildeste PLUS på kreakontoen :-)
    SUPER!!!

    SvarSlet
  3. Dejligt, især når tanke virker i praksis.Hyggeligt hjørne I har fået der.
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  4. Sikke en god idé!!! Den tager jeg til mig - jeg har nemlig også brug for mere skabsplads samt et par store puder - tak for inspiration :)
    Kh Tina

    SvarSlet