mandag den 31. januar 2011

Alternativ udtrækning af give away....

Der var ikke så mange der higede efter skønne kvinder :-) eller billeder heraf. Hov det lød også af noget andet :-). Men hvis du ikke allerede er stået af....

Jeg har istedet for lodtrækningvalgt at fordele billederne bedst mulig....så her kommer den.

Fru Hansen: har selv fødselsdag i Maj, men da der lå to navne under denne måned, har jeg istedet valgt af hun får Marts som var Veras fødselsmåned...håber det er ok
Randi: August
Lotte: April
Eva: Maj
Julie: December
Violykke: Oktober

Mia og Sanni havde glemt at notere fødselsdagsmåned, så I får istedet lov til hver at vælge et af de resterende billeder: februar, juni, september.

Så kig endelig ind forbi et gammelt indlæg og vælg billede, eller smugkig, hvilket et du får hjem, og send mig gerne en mail med adresseoplysninger på jagachristensen@hotmail.com

9 kommentarer:

  1. Nej hvor dejligt. Det vil jeg glæde mig til at modtage:)

    SvarSlet
  2. Mig Mia??

    Hvis ja - så jubiii! Ville elske september som er Augusts fødselsdagsmåned!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  3. Ja dig Mia :-) September bliver det til dig.

    SvarSlet
  4. Skønt :0)
    Sender dig lige en mail

    SvarSlet
  5. Ej, hvor skønt at blive ejer af Marts kvinde billedet - Veras måned.. En smuk tanke.. .. - Tusind tak:) Glæder mig til at hænge dette billede op på væggen...
    Havde slet ikke set jeg var en af de heldige vindere.. Luner på denne kolde 1. februar..
    Sender dig en mail.. Knus mette

    SvarSlet
  6. ikke for det men jeg vil da godt være med, det var jeg da fra start, eller tager jeg fejl?

    SvarSlet
  7. Kære Violykke. Det beklager jeg utrolig meget. Du har ganske ret. Har heldigvis kunnet nå at rette det, da jeg ikke havde hørt fra Lotte endnu, som derfor får april. Så du får selvfølgelig oktober.

    SvarSlet
  8. Hej!
    Ih, havde slet ikke set jeg havde vundet =)
    Er Juni stadig tilbage? Det er min fødselsdagsmåned, nemlig :)

    Sanni.kalhoj@gmail.com

    SvarSlet