mandag den 31. januar 2011

Award....

Jeg har modtaget en award fra Maglinus - mange tak for dem. Luner :-)

Så det betyder 8 små ting om Fru Christensen

1. Jeg syntes at jeg har fået flere og flere facetter med alderen - og ja normalitet er en by i Rusland.
2. Jeg har tendens til at føle mig selv som lidt af en outsider uanset sammenhængen- nok lidt i tråd med punkt 1, og at jeg undervurderer mig selv.
3. Jeg stjæler gerne begge dyner om natten-og min mand har endnu ikke kronisk lungebetændelse :-)
4. Jeg har en geografisk sans der er ekstrem underudviklet.
5. Jeg elsker at se musicals - helst live. Ikke gammel gymnasieelev for ingen ting.
6. Jeg har aldrig prøvet at flyve.
7. Jeg har ikke tålmodighed til opskrifter- strik, madlavning mm. Det skal fx. være i ovnen til det er færdigt :-)
8. Jeg syntes at en af de værste karakterer ved andre er når de er snævertsynede.

Bloglegen er vist på det sidste....har i hvert tilfælde set den rigtig mange steder allerede, så vil undlade at videre-sende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar