fredag den 21. januar 2011

Dejlige ugler

En af mine søde kolleger fortalte mig i weekenden, mens vi havde aftenvagt sammen, at Netto denne uge har nogle fine små strik-ugler på tilbud. Kunne se at jeg ikke kunne få det til at hænge sammen med at komme afsted efter dem først på ugen, mens der stadig var forhåbning om, at der var flere. Og så til kun 20,- stk. Hun var dog så sød, at hun på en tur derned selv, ville tage dem med til mig :-). Og tænke sig....jeg fik dem forærende af hende igår. Som tak for lift hjem fra arbejde i ny og næ....Er det ikke bare en dejlig kollega. Nu hygger uglerne sig på mit lille kreabord i stuen. De er lavet lidt tunge i bagen med noget ris/gryn eller lign, så de står ganske solidt.

Desuden har jeg idag lavet et par sølv-ugle øreringe. Havde nemlig lige modtaget uglerne med posten igår :-)

2 kommentarer:

  1. Uhu, Uhu....

    Det var en sød gave:)

    SvarSlet
  2. Æv...jeg nåede ikke i Netto før de var udsolgt!!
    De er bare for fede..

    SvarSlet