mandag den 10. januar 2011

Et år

Et år klogere....
Et år rigere på oplevelser...
Et år smukkere????
Et år ældre....

Jeg fylder i hvert tilfælde år idag....og bliver 33 år gammel. Nogle dage føler jeg mig meget yngre og andre dage væsentlig ældre...underligt med sådan et tal, når jeg selv syntes jeg er så mange aldre, så mange facetter, kompetencer og dermed også forskellig "modenhed". Idag føler jeg mig nok bare som mig...og glad for min familie, mine venner, mit liv, min fremtid....
og jeg har fri til at nyde det idag.....
Og 33 er faktisk et ret pænt tal :-)

God dag til alle jer ude i blogland.........som jeg også er rigtig glad for at have "mødt".

13 kommentarer:

  1. Tillykke med det pæne tal :0)
    Dejligt at have fri på sin fødselsdag og så i sådan et dejligt vejr.
    Julie

    SvarSlet
  2. Tillykke med din 33. fødselsdag og i solskin. Håber du må nyde din dag.

    SvarSlet
  3. Hvor sjovt at jeg lige skulle finde dig på din fødselsdag! Stort til lykke :-) Hyggeligt sted du har her - jeg melder mig under læserskaren. Kig endelig forbi hos mig, hvis du har lyst.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med dagen, håber den bliver rigtig god, sol og varme kan jeg ikke sende dig men søde tanker kan klares.
    Fødselsdagsknus fra Lene

    SvarSlet
  5. Tillykke med fødselsdagen. Sikke en dejlig dag med solskin.

    Kh Mette

    SvarSlet
  6. Et stort tillykke med fødselsdagen i dag:) Kh. Mette

    SvarSlet
  7. Et kæmpe tilllykke til dig. Jeg håber, du bliver lidt forkælet.

    SvarSlet
  8. Kære Fru Christensen-på-nu-33-skønne-år.
    Kæmpe stort tillykke her fra "Hverdagen"

    SvarSlet
  9. Tillykke med fødselsdagen og ja, 33 er da et pænt tal ;)
    Kh Tina

    SvarSlet
  10. tillykke med fødselsdagen :)

    SvarSlet
  11. Tak for alle de dejlige hilsner...bliver helt varm om hjertet.

    SvarSlet