lørdag den 1. januar 2011

Genbrug

Efter mine eftertænksomme dage op til nytår er ovre, fik jeg lyst til at sy lidt igen...og en kombination af oprydning og visioner om at være mere miljøbevidst...blev der genbrugt lidt fra tøjkisten. Har fået foræret en masse aflagt tøj af min mor hen ad vejen...bare fordi hun har købt nyt, men det er ellers ikke slidt. Idag blev to spencere transformeret...til en tynd orange pigekjole str ca 134 og en lilla ternet nederdel...også ca den størrelse. De bliver foræret til en venindes datter imorgen, når jeg skal til tøsebrunch. Er det ikke vidunderligt at have gaver med...og faktisk kun have spenderet lidt tid, sytråd og elastik. Desuden blev lynlåslukningen på en trøje genbrugt til en del af en taske/net...sammen med lidt øvrigt stof fra gemmerne. Der er plads til at medbringe en masse.

4 kommentarer:

  1. Holder af dit genbrug, går selv ind for det og man får af og til rigtig gode ting ud af det :-)

    SvarSlet
  2. Tak for inspiration! Du er da kommet godt i gang med det nye år.

    SvarSlet
  3. fantastisk at man kan lave noget så fint af ting man ellers bare har i gemmerne:-)KH Christina

    SvarSlet
  4. Tak skal i have. Det er også rigtig fedt...at de nærmest kommer af intet...til lige stor glæde alligevel. Specielt nederdelen faldt i god jord....lignede hvis nok en veninden har....og yndlingsfarven er lilla. Og hun havde en af de tidligere producerede på da jeg kom derud :-)

    SvarSlet