tirsdag den 11. januar 2011

Skønne kvinder - give away

Vi har jo fødselsdagsmåned her hjemme. Det må vist udløse en lille give away. Da vi flytte ind i huset her købte jeg 12 billeder/postkort af skønne kvinder- som meget minder mig om art nouveau.
Hver måned er et årstids-have billede, og tegnene på kvindernes kjoler er vist nok repræsenterende måneden.
De har dog stået længe i skabet nu, da jeg ikke lige syntes at have fundet en måde at hænge alle 12 kvinder op. Derfor har jeg nu taget den drastiske beslutning at dele dem op. Jeg beholder selv januar, juli og november, som er fødselsdagsmånederne her i huset. De resterende 9 skal have nye hjem.
Så der er altså 9 gevinster.

1 lod - skriv din fødselsdag. Så kommer du i bunke efter din måned
2 lodder kommentar+fast læser
3 lodder kommentar+fast læser+link

Vinderne udtrækkes den 31/1

8 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne være med =)
    Deltager med 2 lodder...

    SvarSlet
  2. De er fine :)
    Jeg er med på 2 lodder!
    Smil fra Mia

    SvarSlet
  3. Maj:) deltager gerne med 3 lodder
    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Nej hvor sjovt ;0)
    Jeg er da med på 3 lodder.
    December er min fødselsdags måned

    SvarSlet
  5. 3 lodder til mig, tak. Jeg har fødselsdag i MAJ.

    SvarSlet
  6. 3 loder til mig, skøn idé jeg er oktober.

    SvarSlet
  7. 3 lodder til mig. Jeg har i august.

    SvarSlet
  8. Jeg vil meget gerne være med. - Jeg har i april, men ellers er jeg mere end frisk på oktober og maj også ;)

    SvarSlet