onsdag den 19. januar 2011

Småting...

Der sker ikke det store krea disse dage...en masse arbejde, en bytur, lidt motion, børn og andre ting får tiden til at forsvinde alt for hurtigt.
Til morgen er der lige lavet disse små håndvarmere. Da vi havde mini-ærteposerne demonstreret som varmepuder til fingrene nede i Gustavs børnehave, var der en af pædagogerne med gigt i fingrene, som var meget begejstret herfor. Varme. Og så er de hele hvedekerner nemme og behagelige at massere mens, således at hånden "motioneres".

Hvad kunne jeg andet en at lave et sæt der passer til et par kvindehænder....og 10 min senere :-)

Når jeg nu havde symaskinen fremme....fik jeg gjort noget der har været tiltrængt længe. Havde nemlig huller i begge mine jakkelommer, således at mine nøgler skøjtede rundt i hele jakken, hvis jeg glemte det og fik puttet dem i lommen. 1 minut brugt....hvorfor er det så lige at jeg ikke gjorde det for en måned siden. Nå men nu er det i hvert tilfælde ordnet, og det er rart.
Ellers skal jeg om 1½ time møde hos tatovøren...Gys...er spændt på, hvor ondt det kommer til at gøre......
Og så aftenvagt bagefter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar