torsdag den 6. januar 2011

Sygt barn hjemme

Gustav begyndte at kaste op kl 5 i morges...har dog kun kastet op to gang, er bleg, ikke særlig varm og har ondt i det ene knæ (tja men det har han). Så min ambulatorievagt idag måtte jeg melde barn syg på. Men der var 4 sygemeldinger på afdelingen idag (så der må være noget i omløb), og inden for mit fag, kan man jo så få omlagt sin vagt. Så nu prøver jeg at glemme at mit hoved dunker af træthed...og forbereder mig på en aftenvagt...efterfulgt af en senvagt (8.30-16) imorgen, for så at skulle købe ind og påbegynde bagning til fødselsdagsfest for familien lørdag.
Men Gustav spiser og drikker ok, ser tegnefilm og leger, så det ser fornuftigt ud....

Har i hvert tilfælde fået lavet lasangen til familien til i aften (den venter nu i køleskabet) og bagt kage til fredagshygge imorgen. Må dog indrømme at det er en "snydekage" en kageblanding fra en af skufferne - brownie.
Og har hygget lidt med Gustav foran fjernsynet med hækletøjet.

2 kommentarer:

  1. ..Åh det er bare barske sager med de der omlagte vagter (I know).. God bedring til Gustav og jeg sender "energitanker" til dig...
    Kh. Mette.. Uhm, jeg kunne godt lige spise et stykke af denne kage:)

    SvarSlet
  2. Et øjeblik troede jeg, at kagen var lasagne. men jeg fik kigget nærmere på den og rettet mig selv:)
    Det er en barsk omgang at skulle i aftenvagt efter sådan en gang opkast fra tidlig morgen.

    SvarSlet