tirsdag den 11. januar 2011

Varme....

Fik en skøn overraskelse med posten idag. Har en dejlig veninde, som jeg ellers ikke plejer "at være på gave" med. Hun sendte mig en fødselsdagsgave med en dejlig hilsen ved.
Du har gjortmeget godt for andre - og mig i 2010,
så jeg syntes du fortjener lidt velvære og anerkendelse.
Tusind tak for din hjælp - du er den bedste
Knus B

Jeg blev utrolig rørt og glad...og ja det er en velvære/luksus gave der fulgte med - En dejlig pakke fra The Body shop. Bodyscrub, showergel og bodybutter. Det flotte kort har hendes datter (som Anton plejerede at gå i børnehave med) lavet.
TAK.

3 kommentarer:

  1. Åhhhh, hvor dejligt. Det er sådan noget der gør lykke længe efter.

    SvarSlet
  2. skøn overraskelse:) god dag

    SvarSlet
  3. Altid dejligt med en overraskelse :-)

    SvarSlet