tirsdag den 12. april 2011

Give away

Fandt denne skønne bog i en genbrugsbutik for en rum tid siden, og må indrømme at trods forestillinger herom, bliver det ikke dukker jeg kommer til at lave.
Det er en bog omhandlene teorier om børns leg med dukker, og vejledning i hvordan man laver forskellige typer bløde dukker...knudedukken, posedukke, garndukke mm.
Håber en anden kunne få glæde og gavn af den...
Og derfor en give away.

1 lod: kommentar
2 lodder: kommentar+fast læser
3 lodder: kommentar+fast læser+ link

Udtrækkes den 1/5


5 kommentarer:

  1. Smider 3 lodder i puljen, sjov bog som jeg da gerne vil kigge lidt mere på :-)

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne deltage med to lodder.
    KH Jytte :)

    SvarSlet
  3. Den ser rigtig fin ud ! Jeg vil gerne være med på 2 lodder!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  4. altså den bog må jeg bare eje. jeg byder ind med 3 lodder

    SvarSlet
  5. Sjov bog, et lod til mig ;)

    SvarSlet