fredag den 23. marts 2012

Kære skraldemand

....renovationsarbejder, eller hvad stillingsbetegnelse er nu.
Jeg har været så glad for at morgenfriske, stærke skraldemænd har båret over med mig/os, når vi specielt den sidste tid (med en del nye rytmer) har glemt at køre skraldespanden ned til vejen. Og faktisk gået helt om på bagsiden af huset og hentet den. Så vi ikke skulle begraves i affald over de næste 14 dage. Så ville gerne vise at jeg sætter pris på det. Så da jeg bagte fredagshygge til Antons klasse, blev der bagt en ekstra portion, og sat nogle herrestykker pænt pakket ind og med seddel på til skraldemanden her til morgen.

Brunsviger...mums.

2 kommentarer:

  1. Sikke en sød tanke :)
    KH Micha

    SvarSlet
  2. Gid der var flere der gjorde som dig. Sætter pris på dem som gør en ekstraordinær indsats. Og ikke mindst viser deres taknemlighed.

    Du har min beundring!

    SvarSlet