fredag den 9. marts 2012

Lille smølfe-give away

Faldt over dette billedlotteri for leden på loppen, og kunne ikke stå for at tage det med hjem. Mine drenge er dog lidt for gamle til billedlotteri. Men tænkte at der sikkert er en her i blogland, der kunne have glæde af det. Derfor en lille give away.


Der er 6 spilleplader. Der mangler en brik- ildsmølf, og der er en anden brik. Slåssmølf der er noget medtaget, ellers i rigtig fin stand (fraset en lidt flad æske).

De vanlige regler
1 lod- kommentar
2 lodder - kommentar+fast læser
3 lodder- kommentar+fast læser+link

Udtrækkes den 1/4-12

15 kommentarer:

  1. Elsker Smølfer, så jeg vil meget gerne være med ;-)

    SvarSlet
  2. Vi har en på 7, som vil elske det spil! :D
    Jeg deltager helt klart med 3 lodder!

    SvarSlet
  3. Dén ville da bare være helt perfekt, for sådan en smølfe elsker som mig (har du set mine hæklede smølfer på min blog?) Knus

    SvarSlet
  4. Det er jo fantastisk - og kæmpe retro. Sejt fund. Jeg smider straks 2 lodder i puljen ;o)

    SvarSlet
  5. ejjj det ville være et kæmpe hit herhjemme. Min datter elsker simpelthen smølfer. Jeg deltager med 3 lodder.

    kh Kristiane / Pekabooh

    Kig gerne forbi min Give Away http://pekabooh.blogspot.com/2012/03/give-away.html

    SvarSlet
  6. Jeg vil meget gerne være med, med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  7. Hej!
    Jag gillar smurfen! Gärna med i din GIVEAWAY och tar 1 lott, tack :)

    -Minna-

    SvarSlet
  8. Min datter ville blive skuffet, hvis jeg ikke deltog i din give away, hun elsker nemlig både smølfer og spil!
    Jeg hapser et lod, og krydser fingre!

    SvarSlet
  9. Med en Smølfeelsker i huset, må jeg simpelthen bare være med ;-)
    Så jeg snupper 3 lodder.

    SvarSlet
  10. Jeg snupper 3 lodder - det vil mine unger ELSKE at vinde ;-)

    SvarSlet
  11. jeg samler på smølfer og ville simpelthen bare eeeelske at vinde det spil!! jeg deltager derfor selvfølgelig også med 3 lodder!!!

    SvarSlet
  12. Uha, det ville mine unger elske:-) Håber mit ene lod er det, der skal til.
    Mvh. Louise(louiseutopia@hotmail.com)

    SvarSlet
  13. Jeg vil meget gerne deltage med et enkelt lod :-)
    http://likebree.kaashalvorsen.dk

    SvarSlet
  14. jeg deltager med 3 lodder, det er virkelig et fint billedlotteri.

    Mvh Sara

    SvarSlet